Halaman

Selasa, 1 Mac 2011

Begitukah Cinta



Begitukah cinta......... sebuah drama yang sedang ditayangkan dan amat menarik selepas drama tiramisu. sekarang ni boleh dikatakan aku tidak akan melepaskan peluang untuk menonton drama kegemaran aku ini setiap hari ia ditayangkan. Bagi aku cerita ni best sebab ia mengisahkan tentang kisah percintaan, asam garam kehidupan dan perit getir kehidupan berkeluarga suami isteri. terutamanya bagi pasangan muda yang baru berkahwin.


ianya juga penuh dengan dugaan hidup dan ujian dari Allah SWT. So, aku suka sebab at least aku leh ambik iktibar dari jalan cerite ni n leh jadikan sebagai pengalaman di dalam hidup......


Sinopsis cite nyer lebih kurang cenggini :


"Kisah cinta pandang pertama membawa mereka untuk hidup bersama. Nazril terpaksa memilih sama ada Riana atau keluarganya dan dia terpaksa meninggalkan segala kemewahan yang dimiliki kerana cintanya terhadap Riana. Mereka memulakan kehidupan baru mereka tanpa duit dan kemewahan tetapi dengan kasih sayang."


Jom kiter tonton ramai2......best......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan